.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
14تيربرگزاري همايش بزرگ پياده روي درگرگان

شمال نيوز: معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان گفت : 14 تيرماه همايش بزرگ پياده روي خانواده ها به مناسبت روز جهاني مبارزه با مواد مخدر در گرگان برگزار خواهد شد.
"عليرضا جمشيدي" در حاشيه جلسه اي که به همين منظور تشکيل شده بود در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني استانداري گلستان اظهار داشت : اين همايش پياده روي به عنوان يک حرکت سمبليک در راه مبارزه با مواد مخدر است و به افرادي که در اين پياده روي شرکت کنند همچون سنوات گذشته به قيد قرعه جوايز ارزشمندي اهدا خواهد شد.
وي ادامه داد : در جلسه اي که به منظور هماهنگي برگزاري اين همايش پياده روي تشکيل شد ، مقرر شد بانکهاي استان به عنوان اسپانسر بخش اعظمي از جوايز شرکت کنندگان را تأمين کنند و بقيه دستگاهها هم به سهم خود در اينکار سهيم باشند.
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص اطلاع رساني اين همايش گفت : در حوزه اطلاع رساني اين همايش بخشي از کار به عهده صدا و سيماي استان خواهد بود و بخشي هم که مربوط به تبليغات محيطي مي باشد از طريق نصب بنر و پوستر توسط شهرداري به اطلاع هم شهريان و هم استاني هاي عزيز خواهد رسيد.
وي تأکيد کرد : موضوع مبارزه با مواد مخدر از موضوعاتي است که همه بايد نسبت به آن با حساسيت عمل کنند و دغدغه داشته باشند ، لذا حضور مردم مي تواند بسيار موثر و اثرگذار بوده و اين همايش را معنا دار کند.
جمشيدي هدف از برگزاري اين همايش را اثرگذاري بيشتر و برداشتن گامهاي بلند تر در راه پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر ، با همکاري همه مردم و خانواده ها دانست و از خانواده هاي گلستاني دعوت کرد تا با فرزندان خود در اين همايش حضور بهم رسانند./ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.